اماکن دیدنی آنتالیا
نوشته شده توسط : fariba ardam
شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا در تور لحظه آخری آنتالیا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا در تور آنتالیا 94 یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر پرگا در تور آنتالیا پاییز 94 که هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .


شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس در تور لحظه آخری آنتالیا در نزدیکی یاکاپیناری و در حوالی شهر اسکندرون واقع شده است . این شهر از جمله جاذبه های آنتالیا می باشد که بر سر راه جاده ابریشم واقع شده است . در داخل این شهر و همچنین در اطراف آن ویرانه هایی از زمان رومیها به چشم می خورد که با سنگ فرش های آن مربوط به قرن 4 میلادی است . میهمانان تور آنتالیا 94 می توانند از این شهر دیدن نمایند. در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن نشان داده شده است . در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان به چشم می خورد . این مکان برای گردشگران تور آنتالیا بسیار دیدنی خواهد بود .

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

 مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور آنتالیا




:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی آنتالیا,معرفی آنتالیا,بازدید از آنتالیا,درباره آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: